Programma » UniGR

UniGr 13th June 2018 – English Version

Scarica il podcast

In this edition: 20th report about profile and occupation conditions presented by Almalaurea, results of elections at UniVr, Research day 2018 in Ca’ Vignal, new agreement with Italian Air Force, it concerns the formation of people about the governance of a crisis, meeting about the nurse formation, fourth edition of open air cinema festivalantique trade market in Verona.

In questa edizione: 20° rapporto Almalaurea sul profilo dei laureati dell’università di Verona, risultati delle elezioni a UniVr, Reasearch Day 2018 in Ca’ Vignal, nuovo accordo con l’Aeronautica Militare Italiana per garantire la formazione di persone in caso di emergenze, incontro per la formazione degli infermieri, quarta edizione di CinemAteneo, antico mercato a Verona.